نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از مجمع| اصولی و رفقا قِصِر در رفتند!

  • کد خبر: ۱۱۰۹۱۰
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از مجمع| اصولی و رفقا قِصِر در رفتند!
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به همه اعضای هیئت رئیسه غیر از یک نفر رأی اعتماد داد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ اوضاع فوتبال ایران در ماه‌های گذشته به‌گونه‌ای رقم خورد که بی‌ثباتی و اختلافات داخلی به اوج رسید تا همه امیدوار باشند در مجمع عمومی روز ۱۰خرداد به این وضعیت رسیدگی و تکلیف شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و اعضای هیئت‌رئیسه برای آینده مشخص شود. به همین دلیل، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از ساعت ۹صبح دیروز به‌صورت رسمی در هتل المپیک تهران آغاز شد تا تکلیف اداره این فدراسیون برای ماه‌های آینده مشخص شود.

در پایان این مجمع، اعضا به ادامه فعالیت میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون تا ۸ شهریوری رأی دادند که انتخابات برگزار می‌شود. همچنین احمدرضا براتی، طهمورث حیدری و احسان اصولی با رأی اعضای مجمع در هیئت‌رئیسه باقی ماندند، اما مهرداد سراجی نتوانست رأی لازم برای ماندن را کسب کند و به سرنوشت عزیزی‌خادم گرفتار شد.

بازرسی شدید خودرو‌ها برای ورود

مقابل در ورودی محوطه هتل المپیک مأموران حراست حضور دارند و هر خودرویی را که قصد ورود دارد، با وسواس خاصی بررسی می‌کنند و مشخصات همه افرادی که در خودرو حضور دارند هم بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلی وجود نداشت، اجازه ورود داده می‌شود. به‌نظر می‌رسد این بازرسی غیرمتعارف برای جلوگیری از ورود شهاب‌الدین عزیزی‌خادم صورت گرفته است.

پرونده عزیزی‌خادم بسته شد

پس از ارائه گزارش حسن کامرانی‌فر درباره شرایطی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، بند۱۴ دستورجلسه که به تصمیم‌گیری درباره عزل رئیس فدراسیون مربوط بود از دستورجلسه خارج شد تا به این ترتیب پرونده عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال بسته شود.

۸شهریور تاریخ پیشنهادی انتخابات

کامرانی‌فر در مجمع امروز فدراسیون فوتبال درباره تعیین زمان انتخاب رئیس آینده این فدراسیون گفت: در اساسنامه تأکید شده است که باید در کمتر سه ماه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود. به همین دلیل ما ۸شهریور را برای برگزاری این مجمع پیشنهاد می‌دهیم، اما باید اعضای مجمع درباره آن تصمیم نهایی را بگیرند.

صورت‌های مالی فدراسیون تأیید نشد

یحیوی، بازرس شرکت مستقل تأییدشده فدراسیون، در این مجمع گفت: برخی موارد به دست ما نرسیده است و به همین دلیل گزارش بازرس و ناظر مالی امکان بیان ندارد. هیئت‌رئیسه وقت و فعلی لازم است در این باره تصمیم‌گیری کنند.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ماند

کامرانی‌فر در پایان خواستار تأیید سرپرستی ادامه فعالیت میرشاد ماجدی شد و اعلام کرد این موضوع در صورت‌جلسه نمی‌آید و صرفا برای نمایش تأییدیه از سوی مجمع انجام می‌شود که این رأی‌گیری غیررسمی است. سپس اکثریت با نظر مثبت خود بر ادامه فعالیت میرشاد ماجدی تأکید کردند.

بغض کامرانی‌فر در پایان مجمع: امروز برای من وقت دادگاه گرفتند!

حسن کامرانی‌فر در پایان مجمع فدراسیون فوتبال گفت: روز خوبی برای فوتبال کشورمان بود. من از تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد، ناراحت هستم، اما فوتبال است و تصمیم‌گیری باید انجام می‌شد. مطمئن هستم با تصمیماتی که گرفته شد، به فوتبال کشورمان کمک خواهد شد. نه در بحث ریاست و نه در جای دیگر به من سفارشی نشد. من فقط مجری هستم و کار‌ها را انجام دادم. برای همه هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

کامرانی‌فر درباره فشارآوردن به او از داخل هیئت‌رئیسه درحالی‌که بغض کرده بود، گفت: من از هیچ‌کس گله‌ای ندارم. درباره موضوعاتی که از من در رسانه‌ها کار کردند، گله ندارم. حتما حق من این بوده است که این موضوعات را درباره من مطرح کردند. امروز ساعت ۹صبح برای من وقت دادگاه گرفته بودند. جالب‌تر از آن این است که این موضوع در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما من وظایفم را انجام دادم و کم نگذاشتم. واقعا از همکارانم در فدراسیون ممنونم که کار‌های خودشان را انجام دادند، هرچند برخی اخبار از فدراسیون به بیرون رفت.

روز‌های خوبی برای فوتبال می‌بینم و مطمئنم اعضای مجمع کنار هم خواهند بود. وی بیان کرد: بار‌ها می‌خواستم از این پست استعفا کنم. برای این پست تلاش نکردم و برای ماندن در آن نیز تلاشی نداشتم. سه دفعه کناره‌گیری کردم، اما دوستان قبول نکردند. حاضرم همین الان بروم، اما همه با هم باشند و برای فوتبال تلاش کنند. سختی‌های زیادی دیدم، اما خداراشکر خدا عزت داده است. مجمع باید به نظر من برخی تعارف‌ها را کنار بگذارد. از همه ممنون هستم که در این مدت از فوتبال حمایت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->